sobota, 8 stycznia 2022

Rozmówki

mutacje, obsunięcia, poluzowania


Czy mogę wypożyczyć tamto drzewo?

Dziękuję, jadłem to wczoraj.


Cześć, mam osiemdziesiąt siedem lat.

Jestem z kosmosu. Pójdziemy razem?


Hola hola, poproszę grzyby.


To moja walizka. Są w niej skarby.


Idziemy do kina. Nie idź z nami.


On chciałby iść do salonu rybnego.


Czy możesz przeprać pranie? 

Myślisz że będzie dziś opad radioaktywny?


Dostanę centrum Galaktyki?


Kolor garnituru urodzinowego zbyt szybki.


Zjem wódkę i zapłacę. Czy ta potrawa zawiera wariatów?


Którędy iść tam gdzie nie jestem?


Podaj mi wielbłąda.


Tak rozmawiają istoty pozbawione wiedzy powszechnej (np. komputery). W reakcji na takie zwroty, oczy rozmówcy mającego wiedzę powszechną zaczynają wykreślać krzywą schodkową.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sądzisz coś o tym lub o tamtym? Uzewnętrznij się. (W pewnych granicach). (Czasem nie odpisuję, albo odpisuję po kilku latach. I takie tam) (Wiem że to nieadaptacyjne.)