środa, 7 maja 2014

Mogę to wyrzucić?

1.

– Mogę to wyrzucić?
Nie!


2.

– Kombinuj!


3. (ażeby był tryptyk)

Dzióba, kot o potencjale memotwórczym. Dzióba należy do serii pięciu kotów, którym ongiś szukałam nowych lokali. Czterem udało się znaleźć udatne domy, a Dzióba czekał, czekał i czekał........aż został. A potem rósł, rósł, rósł........i rósł – i nie wiem kiedy zaczął zahaczać o kategorię mała krowa. Osobiście też chyba do końca nie jest świadomy swoich gabarytów. (co innego nieosobiście...)
 





8 komentarzy:

  1. 1 Ładny chłopak,ale jakiś taki pusty.
    2. To jest ten, no ta, nieporównywalna z niczym, ATMOSFERA właściwa MPK
    3. Wieleż waży kociątek?

    OdpowiedzUsuń
  2. 3. Dawno nieważony, ale podnosząc trzeba przyjąć pozycję zalecaną w instrukcjach BHP.
    1. nie pusty, tylko otwarty ;)
    2...nie wiem co odpowiedzieć, wiem tylko że często to rysuję:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1."nie pusty, lecz otwarty"
      Zawstydziłaś mnie Emilio- tyle dobrych rzeczy można o kolesiu powiedzieć: że barwna postać, o intrygującym spojrzeniu, że ufnie odsłania przed ludźmi swoje wnętrze, a ja - SRU! >>>pusty<<<
      Jak tak można. Na pewno było mu przykro. Przepraszam.
      .
      2. Oj chciałabym te- tę Esprotę, zobaczyć w trójwymiarze, albo zanimowaną ,albo jako bohaterkę autorskiej książki.

      3. To rodzaj sprawiedliwości dziejowej- mała łaciata krowa jaką jest Dziuba, nie daje mleka, ale je pobiera!

      Usuń

    2. Esprotę! A więc tak to się wymawia! (tak czytam, jednym okiem zezując na eurowizję [dziiiiiwne....] - esprotę, jakie szproty, ryby, gdzie, co, u mnie?)//////Dziuba mleka niet. Ale chętnie seler, pietruchę, marchew, sok pomidorowy. Jedz seler, oglądaj eurowizję, będziesz wielki.//

      Usuń
  3. 1. Sztuka "przeróbkowa" - jak dla mnie, bomba! :) Baaardzo lubie, choc niestety mam ku temu za malo wyobrazni :/
    2. To jest wielki, zlosliwy i smierdzacy duch PKS-u!
    3. Z wyrazu twarzy - dalej malutki, bezbronny kotecek.

    OdpowiedzUsuń
  4. 2. Z francuska L'esprit de PKS. (Nie, nie znam francuskiego, skopiowałam z wikipedii L'esprit de l'escalier i podstawiłam)(ALE SZPAN)
    1. na początek wystarczy zacząć zbierać: opakowania po czymśtam, zdekompozytowany sprzęt RTV & AGD, wstążki, szmatki, przydasie, rodzina się wyprowadza, można tworzyć.:)
    tri) ani malutki, ani bezbronny - wniosek - nie wierzcie twarzom:))

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. z podpisem jest dziełem skończonym, a przecie otwartym
    2. Karlson
    3. One nigdy nie są malutkie ani bezbronne. To biblijne bestie ubrane w puchate futerka! Żeby nie było za miło, futerka służą do wkładania ich do jedzenia, osierściania ubrań i fruwania po chałupie w postaci kłaków

    lubię nr 1. bardzo

    OdpowiedzUsuń
  6. 123. (Mam jakieś niedobory w klasyce dziecięcej, bo szukam: "google: Karlson" - hokej, zegarki, żużel, żużel, ???, szukaj dalej, aha!, to o to chodziło!:)+(z tych zgubionych kłaków można sobie lepić nowe koty.)+(czyli jedynka wysuwa się na prowadzenie:)))))

    OdpowiedzUsuń

Sądzisz coś o tym lub o tamtym? Uzewnętrznij się. (W pewnych granicach). (Czasem nie odpisuję, albo odpisuję po kilku latach. I takie tam) (Wiem że to nieadaptacyjne.)