poniedziałek, 6 stycznia 2014

Negatyw! część 7


Wszystkie części zestawu: część 1 | część 2 | część 3 | część 4 | część 5 | część 6 | część 7 | część 8 | część 9


witam, przesyłka super.zabawka miała bawić moja córkę bez końca.te niestety nastąpił szybciej ,o wiele szybciej niż można było przypuszczać-PO 2 GODZ ZABAWY!!!!


Samo łóżeczko jest w porządku, jednak mam zastrzeżenia co do jakości dodatków. Moje 6-miesięczne dziecko bez trudu rozpruło maskotkę, która wisiała na pałąku i o mało nie zadławiło się watą, którą była wypełniona.


towar wygladal jakby ktos go juz uzywal przez minimum sto lat.pudelko wrecz ohydne.


Co do zakupionego leżaczka jestem zadowolona, aukcja przebiegła wzorowo.Natomiast WIELKIM NIETAKTEM był dołączony gratis - resorówka "CZARNA KARAWANA"(z imitacją mini trumny), ktoś kto to dołączył był bez wyobraźni.


cały tydzień i nic zero reakcji czekam na towar koszmar


Wgniot w obudowie był,ale nie było mowy o złamanym 3 ramieniu myjącym pod wgniotem i braku nóżek.


Szkoda gadać.Mają gdzieś klienta gdzieś dyskrecje paczka doręczona przez kuriera do sąsiadki.Za co tu płacić [Odpowiedź z: pią 28 sty 2011 09:23:48 CET] Kurier nie może zostawić paczki u sąsiadki, z tego co wiemy wyraził najpierw Pan zgodę, później miał pretensje że nie o tą sąsiadkę chodziło, my niestety nie znamy Pana sąsiadek i mimo chęci nie potrafiliśmy pomóc.



Otrzymalam krzesełko zielone z nozkami fioletowymi zamiast z niebieskimi nozkami.


Towaru który zamawiałem niema , zamiast tego jakieś chuj wie co!




Prosiłem o zapakowanie dyskretne a otrzymałem każdemu dostępną przesyłkę. Po za tym ta hiszpańska mucha to jeden,wielki blef. Zero pozytywnej reakcji.Po prostu tak jak by się człowiek wody utlenionej napił


nie stety, ale nie działa


Towar miał być pakowany najdyskretniej, a otrzymałem w pojedynczej kopercie i w przeźr. bąbelkach, koperta pękła na poczcie i klępy miały okazję do ryczenia, jutro będzie porykiwać cała gmina.



Po rozpakowaniu golarki do ubrań, ledwo jej dotknęłam, a już odpadł przycisk on/off. Nie przeszkadzałoby mi to, gdyby golarka DZIAŁAŁA, a NIE działa ! (wydaje stłumione odgłosy burczenia) to wszystko.


Sznurowadła bardzo kiepskiej jakości,prują się,snują,moim zdaniem nie nadają się do butów;)


Zamówilam wibrator niebieski z rogami diabelka bo aukcja wlasnie tego dotyczyla, a otrzymalam w kolorze różowym z labedziem.




 Wszystko dobrze. Topowo chiński towar. Proszę się zastanowić przed kupnem. Śmierdzi klejem.


Zawiodłem się, zamówiłem dla żony pięc torebek, słów mi brak, aby określić to co dostałem.


Przesyłka została przesłana na adres biura nie zaś jak to było na wskazany. W efekcie zostałem narażony na niedyskrecję.



zbyt duzotomniekosztowalo


Brak kontaktu od ponad 3 tygodni, towar odesłałem, więc pewnie sprzedany, brak pieniędzy, a na produkcie był wielki napis "atrapa", o którym nie było mowy!


ZGADZAM SIĘ ZE WSZYSTKIMI KTÓRZY NIE BYLI I NIE SĄ ZADOWOLENI Z TRANSAKCJI ZAWIERANYCH Z TYMI KOSMITAMI





Sprzedają coś, czego nie posiadają na stanie i jak twierdzą nie będą posiadać


Zamówiłam szarfę z diodami oraz świecące rogi. Szarfa doszła do mnie bez diod a po kontakcie okazało się, że poprostu nie mieli z diodami na magazynie i wysłali to co mieli. Rogi nie świeciły, była wyczerpana bateria i pourywane kabelki!! nie polecam



Towar inny niż w opisie na zadane pytanie "dlaczego" brak odpowiedzi .


miałem dostać ale czekam


przesylka nie byla zapakowana zbyt dyskretnie - przedmioty byly luzem wrzucone do reklamowki, co prawda czarnej, ale byla w niej dziura.



Żel totalna klapa, strasznie piecze i swędzi po nałożeniu, jest gorzki w smaku a do tego pali


Szybka przesyłka, świetny kontakt. Tylko zakupiony towar nie dał żadnych efektów, Został wypróbowany na kilku osobach w normalnej dawce i podwójnej i nic.


przesyłka szybka, towar niezgodny z zamówieniem, zepsuli impre.




NIE KUPUJCIE TEJ POMPECZKI , PSEUDO KOMPRESORA ŻAL KASY LEPIEJ KUPCIE SOBIE KEBABA


Zakupione nakładki to chyba dla chomika

Wszystko pięknie, tylko to nie działa!!! Wypróbowałem na sobie i na innych z tym samym rezultatem. Nie polecam zatem muchy marokańskiej


Zamawiałam lampą w kształcie domku a otrzymałam w kształcie zwierzątka.


Transakcja przebiegła pomyślnie, jednak brak odpowiedzi na reklamację. PILOT NIEKOMPATYBILNY!!


Błyskawiczna przesyłka, ale mimo wybranej opcji "paczka" był list i sąsiedzi, którzy odebrali przesyłkę wyczuli co jest w środku.