sobota, 5 listopada 2022

Kąfesje


Po napisaniu wiersza zawsze mówię sobie: nie napiszę już w życiu żadnego wiersza, nigdy, precz. I zawsze jak dotychczas wyświetla mi się Fragment Następnego Wiersza. Niewidzialna Łapa wkłada go do mojej głowy i znika, na odchodne mówiąc: z resztą poradzisz sobie sama. I ten fragment jest dobry, na tyle dobry, że szkoda byłoby go zmarnować. I myślę: cholera, napiszę ten wiersz, ale to będzie już ostatni itd. Tylko raz Niewidzialna Łapa włożyła niemal gotowy wiersz do mojej głowy i jest to wiersz pt. "Od do", szukajcie a znajdziecie.


5 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku !
    PS: Czy drastyczne milczenie w hiperprzestrzeni jest spowodowane tym, że Panią całkowicie pochłonęło konwersowanie z OpenAI/ChatGPT ? W sensie że trochę mam nadzieję że i owszem, bo trudno mi sobie wyobrazić bardziej szalone spotkanie "na szczycie". (Banksy z Jezusem ? Elon Musk z Chyngis-Chanem ? Krecik ze Spider-Manem ? ... no jakoś te wszystkie pary wypadają blado w porównaniu z TYM)

    OdpowiedzUsuń
  2. ponieważ post z Mićką znik, to tu. cieszą lud wieści z niego, mam nadzieję, ze to były bieżące <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Miejmy nadzieję że. Mićka na antybiotykach jeszcze. Patrzy czy znowu będę wpychać jej tabletki do pyska. Pozdrawia stara panna z kotem (niejednym). <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam sytuację, Globus od razu wyczuwa kiedy idę mu odkażać ucho i dzida. Niestety jego dwie choroby są nieuleczalne, ale jest bardzo waleczny. A Jozi to nawet nie dałaby podejśc, bo jeszcze jest dzika i trzyma się na dystans, choć zakrada się do mojego pokoju nocą, żeby ze mną spać. Neno starszą panną ode mnie to na pewno nie jesteś. ;D

      Usuń
    2. Parę lat w te czy wewte :)) (Ja zawsze mówię mojej matce: kup sobie jakiś krem dla starych kobiet) (Mogę też być per stara singielka)

      Usuń

Sądzisz coś o tym lub o tamtym? Uzewnętrznij się. (W pewnych granicach). (Czasem nie odpisuję, albo odpisuję po kilku latach. I takie tam) (Wiem że to nieadaptacyjne.)